LV
 
Iepatikušās preces
Mani auto
0
Pirkumu grozs 0.00
 
PREČU KATALOGS

    Atsperlāga OME DAKAR (medium) R4+1 TOYOTA HILUX 2015->

    Preces kods: EL105R
    Ražotāja kods: EL105R
    Vairāk par šo preci
    449.5
    371.49bez PVN
    Ielikt grozā
    Piegāde / Rīgā
    Atlikums noliktavās
    Saņemt preci veikalā var par brīvu:
    Saņemt preci uz adresi:
    Preces apraksts
    Paredzētas automašīnai: Toyota Hilux (2016 -)

    Uzstādīšanas vieta: Aizmugurē

    Paredzamais lifts: +4 cm

    Paredzētā papildus slodze: Vidēja

    Old Man Emu Dakar atsperlāgas ir daļa no ARB piekares sistēmas, kas nodrošina optimālu braukšanas sniegumu, neatkarīgi no automašīnas ekspluatācijas apstākļiem.

    Old Man Emu sortimentā katram auto modelim ir pieejami dažādi atsperlāgu varianti, kas ļauj piemērot piekari gan atpūtas, gan komerciālām vajadzībām. Komplektējot Old Man Emu Dakar atsperlāgas ar Old Man Emu amortizatoriem, jūs iegūsiet ievērojami uzlabotu auto vadāmību, braukšanas komfortu un kravnesību.

    · Galos sašaurinātas ar dimantu grieztas loksnes: Nodrošina, ka slodze tiek pakāpeniski sadalīta pa loksnes virsmu, samazinot lielo spriedzi atsperlāgu galos. Šāda tehnoloģija nodrošina palielinātu braukšanas komfortu un aizsardzību pret lokšņu lūšanu un ievērojami paildzina atsperāgu ekspluatācijas laiku.

    · Skrūvju skavas un starplikas: Lokšņu savienojumvietās ir ievietotas neilona starplikas, kas novērš lāgu čīkstēšanu.

    · Komplekss izliekuma un slodzes tests: Izliekuma tests nodrošina, ka atsperlāgu loksnes veido vienotu “komplektu”, kas samazina nosēšanās risku. Slodzes tests nodrošina atbilstību paredzētajai noslogojuma specifikācijai.

    · Grafīta pārklājums: Kalpo lai samazinātu berzi starp atsperlāgu loksnēm un antifrikcijas starpplāksnēm.

    · Antifrikcijas starpplāksnes: Smērējamās neilona starplokšņu starpplāksnes samazina berzi lokšņu galos, kuros tā ir vislielākā.

    · Plakana tilta sēžas vieta: Ļauj droši nostiprināt atsperlāgu pie tilta samazinot tās spriedzi un paildzinot ekspluatācijas laiku.

    · Skrotēšana: Katras loksnes spriegotajai pusei tiek veikta skrotēšana, lai samazinātu spriedzi. Šī apstrāde var pat dubultot atsperlāgas ekspluatācijas laiku.

    · Divpakāpju lokšņu pakotnes: pieejamas lielākai daļai aizmugurējo atsperlāgu. Kad automašīna brauc bez kravas, pamatā darbojas tikai pirmās pakāpes loksnes nodrošinot komfortu, savukārt otrās pakāpes loksnes sāk darboties pie smagi piekrautas automašīnas nodrošinot papildus atbalstu.

    LŪDZAM ŅEMT VĒRĀ: Lielākai daļai Old Man Emu Dakar atsperlāgu ir visas augstākminētās īpašības, bet, ja to nepieļauj konstrukcija vai citi ierobežojumi, viena vai vairākas no minētajām īpašībām var nebūt iekļautas komplektācijā. Papildus informācijai kontaktējieties ar mums.
    Ziņot par kļūdu
    Klienti kas iegādājās šo preci intresējās arī